donderdag 31 januari 2013

Weekmenu week 5-6

Deze week zat in het groentepakket:
- veldsla
- andijvie
- venkel
- rode kool
- wortels

Weer rode kool dus. Het gerecht van de vorige keer was niet zo'n succes, dus ga nu maar iets anders proberen. Verder staan er weer wat nieuwe receptjes op het menu.

donderdag: gebakken aardappeltjes met vegje en veldsla
vrijdag: andijviestamppot
zaterdag: eten bij vrienden
zondag: venkelsoep met gegratineerde geitenkaas (geitenkaas vervang ik door feta, die heb ik nog liggen) met stokbroodje
maandag: penne met wortel-tomatensaus
dinsdag: Venkelrisotto
woensdag: Rodekoolstamppot met kaas en gekaramelliseerde uien

Het boodschappenlijstje voor dit weekmenu valt wel weer mee, heb het beperkt kunnen houden door de gerechten hier en daar een beetje aan te passen.

Boodschappenlijstje:
- rode uien
- uien
- risottorijst
- jong belegen kaas


3 opmerkingen:

  1. Nou, dat is een lekker compact lijstje :) Je menu ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikben een menu aan het maken voor februari. Maak daarbij zoveel mogelijk gebruik van wat ik heb. Hopelijk kan ik mijn boodschappenlijstjes voor de komende weken ook zo kort kan houden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker menu! Ben heel benieuwd hoe je de venkelsoep en de rodekoolstamppot vindt!

    BeantwoordenVerwijderen