woensdag 2 januari 2013

Back to normal....

Ik vind het wel lekker dat de feestdagen weer geweest zijn. We hebben het rustig aangedaan, maar toch ben ik dan helemaal uit mijn ritme. Manlief is vandaag weer naar het werk gegaan en ik heb me op de achterstallige huishoudelijke taken gestort.

's middags begonnen met één van mijn doelen: om elke dag minimaal een half uurtje met zoontje te wandelen. Nu deed ik dat al wel regelmatig, maar soms schoot het er bij in. Nu wil ik daar echt prioriteit aangeven. Ik zie hoe hij er van geniet en ik kan de beweging goed gebruiken. En zo werk ik ook gelijk aan nog een doel om 12 kilo af te vallen dit jaar.

Zo konden we gelijk weer het plastic in de daarvoor bestemde container bij de supermarkt gooien, dat ruimt lekker op en nam ik wat kleine boodschapjes mee. Deze week eten we voornamelijk uit de voorraad, de "schade" bleef dan ook beperkt. Toen ik in de winkel liep kreeg ik het volgende sms-je van een vriendin: "Wouw, tot 80% korting bij Intertoys." "Ja, en?", dacht ik gelijk. Zoontje heeft genoeg rotzooi speelgoed en er is nog genoeg in de cadeauvoorraad voor aankomende verjaardagen en kraamvisites. Ik was er in de buurt, dus toch maar even naar binnen gelopen, waarom? eigenlijk geen idee. Daar zag ik alleen maar plastic en ik vond de aanbiedingen best tegenvallen, dus gewoon lekker het geld in mijn portemonnee gehouden.

Thuisgekomen 2 broden gebakken en nu een lekker kopje koffie en tijd voor een blogje, terwijl zoontje even een slaapje doet.

Ik kan er wel van genieten van gewoon weer een normaal ritme en lekker mijn eigen ding doen.

4 opmerkingen:

  1. Lekker weer in het gewone ritme! 1 van mijn doelen is 25 kilo (jaja) af te vallen dit jaar! Succes!

    Groet Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je wordt er goed in, haha. Niets mis mee, alles weer een beetje normaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed hoor, dat het "niet zomaar uitgeven" al een automatisme wordt. Ga zo door!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier de rest van de week nog genieten van vakantie. Gisteren flink op stap geweest met mijn lief. En vandaag heeft ie lekker geklust. Maandag pas, als ze beiden werken/naar school gaan, pak ik het normale ritme op. Maar ik kan me dan ook helemaal overgeven aan de feestelijkheden en het nagenieten ervan:) Is ook een kunst:)

    BeantwoordenVerwijderen