dinsdag 11 juni 2013

Give away: geld terug code's Tivall

Soms doe ik mee aan campagnes om gratis producten te testen en uit te delen. Ik doe niet aan alles mee, alleen producten die ik zelf ook zo nu en dan gebruik of waar mijn interesse naar uit gaat. Zo doe ik nu mee aan een campagne van de groenteproducten van Tivall. Tivall heeft een groot assortiment aan vleesvervangers. Ik eet nu ca. 15 jaar vegetarisch en in mijn beginnend vleesloostijdperk waren er nog amper vervangers verkrijgbaar. Ik eet niet heel vaak vleesvervangers uit de winkel, ik koop ze alleen voor het gemak.

Vandaag ontving ik mijn campagne pakket. Ik vond het tasje in de vorm van een wortel wel erg grappig. Als je het uitvouwt is het een klein boodschappentasje, altijd handig!


Via deze campagne mag ik 10 probeercodes weggeven. Met een code kan je geld-terug vragen via de bank of giro. De code geldt op onderstaande producten:
- Toscaanse carré
- Spinazie kaasrondo
- Paprika kaasrondo
- Griekse rondo
- Provençaalse carré
- Broccoli kaascarré

Wil je graag zo'n code ontvangen? Stuur dan een mailtje naar sjoukebespaarder@gmail.com De eerste 10 stuur ik een vragenlijstje en een geld-terug-code.

11 opmerkingen:

  1. Ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd, lijkt me leuk om mee te kunnen doen. Ben geen vegetariër, maar zo af en toe vleesloos eten kan ook hier echt geen kwaad. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je krijgt een mailtje van me. Hoop dat ik bij de eerste 10 zit, ik eet al jaren vegetarisch en gebruik vleesvervangers als ik weinig tijd heb om te koken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb inmiddels van 10 mensen een mail ontvangen. Marielle, Jantine, Marion, Marjorie, Ingrid, Heidi, Maggie, Krappe Kas, Geld of je Leven en Sylvia jullie ontvangen z.s.m. een mail met een code!

    Mocht je nog niet gereageerd hebben en mee willen doen, dan moet ik je hierbij teleurstellen. Nog een mailtje sturen heeft geen zin, want ik heb maar 10 codes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook aan deze actie mee en ook ik heb nog 10 codes weg te geven. In mijn vrienden/familiekring zijn het allemaal vleeseters en ik kan ze niet op andere gedachten brengen. Als je me even een mailtje stuurt stuur ik je een code via de mail toen. Groet Regina
    regien100procent@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sjouke,
    Ik ben toevallig ook geselecteerd, maar heb nog niets ontvangen. Kreeg jij het via de post of als pakketje? Ik zal zeker contact met hen opnemen, maar 't is fijn om te weten wat ik in de gaten moet houden.
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb per post een pakketje gehad, klein pakje dar door de brievenbus past.

      Verwijderen
  6. Beste Sjouke,

    Ik zit zelf ook in het testpanel van Tivall, maar ik ben mijn briefje met barcodes van de producten zelf kwijt geraakt!!! En de producten al lang opgegeten... Stom maar helaas werkelijkheid. Kun jij de barcodesvan de producten via email aan mij doorgeven?

    Barry (barrykanters@telfort.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Sjouke,

    Ik zit zelf ook in het testpanel van Tivall, maar ik ben mijn briefje met barcodes van de producten zelf kwijt geraakt!!! En de producten al lang opgegeten... Stom maar helaas werkelijkheid. Kun jij de barcodesvan de producten via email aan mij doorgeven?

    Barry (barrykanters@telfort.nl)

    BeantwoordenVerwijderen