maandag 26 oktober 2020

Weekmenu week 44

Net mijn weekmenu gemaakt, aangezien ik nog een To Good To Go tas bij AH ging ophalen en hierop mijn weekmenu wou aanpassen. Sinds een paar weken doe ik op dinsdag de meeste boodschappen, terwijl Dirk schaken heeft. Het is te kort tijd om op en neer te rijden naar huis, maar even de boodschappen tussendoor doen, red ik net. 

Vrijdags haal ik nu voor (bijna) de hele week vers fruit en voor groente voor het weekend bij de groente- en fruitschuur vlak ik de buurt. Dat bevalt mij goed, dus wil ik zo blijven doen. Ik ben meestal zo tussen de 20-25 euro kwijt.

De To Good To Go tas van vandaag € 3,99


inhoud:
- stukjes watermeloen
- yoghurt met bosbessen en zaden
- soepkippakket
- bakaardappeltjes paprika
- koolraap
- eiersalade

De kip staat nu op het fornuis te trekken. De eiersalade komt goed uit, want het broodbeleg was bijna op. Hier redden we het morgen dan nog net mee en zijn we niet overgeleverd aan alleen pindakaas en stroop ;-) Alex kan ook een kop soep nemen als lunch en er is nog sla, dus ik kan ook een salde eten of maken in combinatie met de eiersalade.

Het weekmenu:
maandag: pasta pesto met broccoli en restjes groente
dinsdag & woensdag: spinazie-ovenschotel met bakaardappeltjes en koolraapfrietjes. voor de mannen ook soep (hier kunnen we 2 dagen van eten)
vrijdag: rijst met wokgroente en ei

Bakzondag: Ontbijtkoek met gedroogd fruit, glutenvrije appelcake (restje rijstmeel opmaken)

2 opmerkingen:

  1. Wat een goedgevuld pakket! Het lijkt me ook nog handig omdat je zo nog eens wat anders uitprobeert.

    BeantwoordenVerwijderen