zaterdag 10 oktober 2020

Foto overzicht

Bedankt voor de lieve reactie op mijn eerste blog sinds lange tijd. Leuk om te zien dat er nog "oude bekenden" zijn die mijn blog nog volgen.

Om jullie even een indruk te geven van de afgelopen jaren, even bijpraten/kijken zeg maar, heb ik wat foto's voor jullie.

jan 2018: Dirk ging helemaal los op het Top Pop podium bij Beeld en Geluid

maart 2018: David voor het eerst voor op de fiets

maart 2018: Dirk fiets voor het eerst naar school

april 2018

meivakantie 2018 Arcen: een dakkoffer en 2 fietsen, het past best op onze Seat Ibiza

zomervakantie 2018 Arcen

                                        

                                                        april 2019: koningsmarkt

juni 2019: meedenken nieuw speeltuinontwerp

juli 2019: zwemvierdaagse met Dirk


augustus 2019: Denemarken


aug 2019: Samen met Dirk het hardlopen opgepakt: ik de 3km gelopen, hij de 1km. Helaas staat het hardlopen voor mij nu op een laag pitje, het is denk ik toch niet helemaal mijn ding. Maar wel iets wat ik graag eens wilde proberen.

herfstvakantie 2019: Resort Beekse Bergen, wat was dat fantastisch!

dec 2019: met z'n drieën in de woonkamer van ons chalet slapen, omdat Alex eerder naar huis ging ivm werk. we hebben er een leuke filmavond van gemaakt de kinderen vonden het geweldig!

februari 2020: weekend Leiden, dat stond al zóóó lang op mijn lijstje


maart 2020: lockdown, de zorg steunen

maart 2020: tulpen uitdelen aan mensen die alleen zijn

maart 2020 nieuwe poging moestuin

maart 2020: kamperen in de woonkamer

april 2020: David 3 jaar!

april 2020: als je dan toch meer tijd thuis zit kan die kerstpuzzel ook wel gemaakt worden

mei 2020: Verjaardagscadeau voor onze waterrat: een zwembad in de tuin

mei 2020: meer groen in huis; ben aan het stekken geslagen

juni 2020: wandelen in het bos (1e keer zonder draagzak!)

juli 2020: kamperen bij opa en oma in de tuin

aug 2020: fietsvakantie Twente





Zo nu zijn jullie weer helemaal bij :-)




1 opmerking:

  1. Haha, ja ineens is er een David bij.... Hoe is het met jou, blog jij nog?

    BeantwoordenVerwijderen