maandag 6 april 2015

Tweede Paasdag

Vanmorgen begonnen we gezellig met een ontbijtje, waarbij zoontje zijn eigen eitje mocht schilderen. Ik haalde met Pasen niks speciaals in huis, behalve dan dit eierschildersetje van 49 cent, omdat ik het zelf vroeger zo leuk vond. Zoontje had het eigenlijk snel gezien, maar het eitje at hij 's middags nog op.



Daarna speelde ik voor paashaas in de speeltuin en verstopte wat eitjes. Hij vond het zoeken héél leuk en had niet door dat hij steeds max. 10 eitjes in zijn emmertje had. En dat de rest weer doos ons werd verstopt.
eitjes zoeken
Op zolder had ik nog een paasknutselpakketje liggen, geen idee hoe ik er aan kwam, misschien vorig jaar bij de boodschappen gekregen? Maar vandaag gingen we er mee aan de slag. Het tafelkleedspel kleuren, het spel spelen en mooie paasstickers bekijken...



Daarna gingen we nog even op bezoek bij opa en oma en kwamen langs de lammetjes wat voor nog wat extra paassfeer zorgde.


Bij thuiskomst lag er nog een opruimprojectje op mij te wachten. Mijn doel om 15 kledingstukken weg te doen, werden er inmiddels 21 doordat ik weer een dag achter liep bij de minimalist game.
Ik nam de derde schap van de kledingkast onder handen, want daar liggen mijn truien, vestjes tops en wat jurkjes en daar had ik zaterdag vooral van gekocht.

Ik heb alles eruit gehaald en wat ik niet recentelijk heb gedragen gepast en bijna alles daarvan kon weg. Bij 21 ben ik gestopt met tellen, maar bij elkaar waren het 2 grote tassen vol die wegkonden. Van de week ga ik de andere schappen en het hanggedeelte onder handen nemen. Nou'ja de schappen met mijn kleding dan, manlief krijg ik helaas niet zo ver dat hij alles wil uitzoeken. Af en toe haalt hij er wat uit wat dan weg mag.

voor

na


2 opmerkingen:

  1. Dat was een goedkope Pasen ;-). Groot gelijk, hoor! Ik heb ook geen zin om hier iets extra's aan uit te geven. En wat is je kledingkast een stuk leger zo! Dat brengt me op een idee ;-). Met het inrichten van m'n kast voor de zomer toch maar eens heel kritisch gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedenk me net dat ik ook een maand geleden een paastak kocht voor € 2,50 op de markt. Maar die staat nog steeds leuk versierd in de woonkamer, dus was zijn geld volgens mij wel waard.

      Verwijderen