zaterdag 12 maart 2016

Creatief met snoeiafval

Een paastak ik huis vind ik altijd gezellig staan. Dus besloot ik dat het dit weekend daar wel tijd voor was. Ik keek bij het kraampje op het marktplein; € 1,50 voor een bos, niet duur maar geen contant geld bij mij en je kon er niet pinnen. Bij de super zag ik ze ook liggen, twee zielige bosjes voor  3 euro, nee die nam ik ook maar niet mee naar huis.

Op de terugweg naar huis fietste ik langs het parkje en daar lag volop snoeiafval. Ik trok de stoute schoenen aan en haalde er wat mooie takken uit. Zo, nu hebben we gratis wat versiering in huis, de takken waren anders toch door de versnipperaar gegaan, zonde toch.

Zoontje hielp met versieren. Die hangertjes kocht ik een aantal jaar geleden in de opruiming en gebruik ik nog elk jaar.

Eigenlijk zijn deze takken veel leuker als die je in de winkel koopt en nog gratis ook!




2 opmerkingen:

  1. leuk! wat kan je een plezier hebben van iets wat je vind he!
    Zo vond ik jaren geleden een paastakje. Ik zetten hem in de grond en hij sloeg aan.Jarenlang hebben we paastakken gehad van dat ene takje. twee jaar terug hebben we hem gerooid. de tak was inmiddels een flinke boom geworden. te groot voor in de voortuin. maar wat hebben we er een plezier van gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen