maandag 2 november 2020

Weekmenu week 45

Vorige week haalde ik nog 2x een Too Good To Go box. 2 winkels waar ik altijd te laat ben, maar nu maar eens mijn alarm er voor heb gezet, niet dat dat een garantie is, maar het is mij gelukt. Vrijdags kon ik een magic box ophalen bij de bakker en een groente & fruit box bij Lidl. Omdat de boxen zo goed bevallen zijn, probeer ik deze vrijdag weer te bestellen. Daarom het weekend nog even een beetje opengelaten, zodat we het kunnen aanpassen met wat er in de box zit. Als het niet lukt, haal ik wat bij de groente- en fruitschuur.

Omdat er héél veel groente in het Lidl pakket zat, paste ik het weekmenu van vorige week aan. Zaterdags aten we een spinazietaart en de Griekse ovenschotel schoof door naar vandaag. Ook heb ik zondags niks gebakken. In het bakker pakket zaten een banketstaaf en 2 kwarkbloemen. Die aten we als lekkernij in het weekend. In de box van de bakker zat ook nog een slagroomstam. Dat was iets te veel voor ons, dus die heb ik naar mijn ouders gebracht. Ze waren er blij mee en vonden hem heerlijk.

Pakket van de Lidl € 2,99

Pakket van de bakker € 4,99, zat dus ook nog een slagroomstam bij

De spinazietaart


Het weekmenu:

dinsdag: Aardappels, rode kool en vlees/vleesvervanger
woensdag: Wraps met Mexicaanse groente
donderdag: Ik ben jarig. We halen wat af en voor de kinderen ga ik de airfryer testen.
vrijdag: Pasta met Italiaanse groente en rode saus
zaterdag: Rode biet pizza met beleg naar keuze 
zondag: Rijst met restjes 

Bakzondag: Ontbijtkoek met gedroogd fruit, glutenvrije appelcake (restje rijstmeel opmaken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten