donderdag 1 oktober 2015

Tsjechië - Lipno nad Vltavou

Jullie hebben nog een blogje van mij te goed en wel die over de vakantie in Tsjechië. Na onze dagen in Belijn reden we namelijk door naar het Landal Park in Lipno nad Vltavou. Nog bedankt voor de tip die ik kreeg hierover via dit blog, het was inderdaad een erg leuk park in een prachtige omgeving.

De reis van Berlijn naar Lipno verliep goed. Rondom Praag was wat opstopping, maar verder konden we prima doorrijden. Mijn rijkunsten werden wel even getest, omdat ik bij Praag reed en er regelmatig van baan gewisseld moest worden in de drukte. Gelukkig ging het goed en zorgde het niet voor al te veel stress. Manlief mocht vervolgens de bergweggetjes richting Lipno rijden, mij niet gezien :-)

De reden dat we voor een Landal Park kozen, was omdat ik hoopte dat er dan nog wat speelkameraadjes voor zoontje zouden zijn. En we bij slechtweer ook genoeg binnenactiviteiten voor hem zouden hebben. Echter was het erg rustig op het park, waren er wel wat kindjes maar helaas geen echte speelkameraadjes. Toch heeft hij zich prima vermaakt. Want hij zegt steeds: "Ik wil naar het vakantiehuis".

We hebben het erg getroffen met het weer 17-20graden, zonnig en slechts 2 dagen met een beetje regen. Van de binnenspeeltuin, zwembad en Bollo Club hebben we dan ook weinig gebruik gemaakt. We zijn er vooral veel op uitgetrokken, hebben de omgeving verkent en veel buiten gespeeld aan het strandje, in de speeltuintjes en met de loopfiets door het park gereden.

Nog maar wat fotootjes dan:
Ondanks de lange reis, weinig geslapen, maar ook weinig gezeurd.



Ik had nog verjaardagcadeautjes bewaard, waaronder deze loep.
Die moest deze dag dus overal mee naar toe ;-)





Pannenkoeken bakken na het zwemmen




Laatste dag uit eten


Nog een verjaardagcadeau....maar hij was bang dat wij weg zouden vliegen

Dagje dierentuin


Lopend naar de top




en van de top weer met de loopfiets naar beneden



4 opmerkingen:

  1. Ik krijg meteen zin om ook terug naar Tsjechië te gaan als ik je foto's zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit allemaal. Mooi groen en natuurlijk!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er uit als een leuke geslaagde vakantie. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ziet dat er super uit zeg,wat een prachtig kereltje ook

    BeantwoordenVerwijderen