zondag 26 juni 2016

geshopt voor bijna nop!

Afgelopen vrijdagavond en zaterdagochtend hielp ik op de tweedehands dameskledingbeurs hier in een dorpje verderop. Ik had vorig jaar ook geholpen en was zo goed bevallen, dat ik er dit jaar ook weer stond.

Vrijdagavond sorteerden we de binnengekomen kleding, hingen alles aan rekken en richtten de ruimte in. Als vrijwilliger kon ik ook alvast shoppen en ik scoorde hele leuke kleding voor een paar euro per stuk. Ik bracht zelf ook wat kleding in en had ik gelijk een goede aanleiding om mijn kledingkast eens grondig op te ruimen. Ook had ik kleding gekregen om te verkopen en de opbrengst te gebruiken voor mijn ruilpunt van KrijgdeKleertjes.

Zaterdag was de beurs zelf, het was niet zo druk, maar het was pas de tweede keer dat deze beurs georganiseerd wordt en er is een stijgende lijn te zien. De mensen die er waren hadden wel alle tijd om te passen en rustig rond te kijken, gelukkig is het niet zo'n graaibeurs! Er werd dan ook veel gekocht en ikzelf verkocht voor € 13,50. Misschien niet veel, maar ben er blij mee, anders was de kleding toch maar naar de kringloop gegaan.

Ik kocht zelf voor € 21,-- aan kleding en een tas. Kijk je mee wat ik kocht? Ik ben vooral erg blij met het King Louie rokje en de tas, allebei voor 4 euro. Ik vind de kledingstijl van King Louie erg leuk, maar net iets te duur. Zo kan ik toch eens proberen of ik het echt fijne kleding vind om te dragen of dat het toch in de kast blijft hangen.

Deze tas komt goed van pas, mijn huidige is wel aan vervanging toe

Mijn pronkstuk, het King Louie rokje

Wat leuke vrolijke tops!

En wat basic kleding, waaronder een sportshirt die ik goed kan gebruiken bij het hardlopen.
(wat ik weer moet gaan oppakken)


4 opmerkingen:

  1. Je bent goed geslaagd! Ik snap dat je erg blij bent met je rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies dezelfde tas kreeg ik van een nicht, zij was er op uitgekeken. Leuke handige tas, met veel vakken. Tas is nu versleten, heb nog een keer de band laten repareren.





    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat rokje is echt super leuk! Je bent echt goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die rok ook geweldig! Wat een leuke vondst!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen