zondag 30 oktober 2011

Goedkope kadootjes

Het hele jaar door verzamel ik goedkope kadootjes. Ik heb in mijn hoofd wie wanneer ongeveer jarig is en wie er bijvoorbeeld zwanger is of binnenkort iets anders te vieren heeft. Kom ik iets leuks (en goedkoops) tegen koop ik het alvast en leg ik het hier in de kadodoos. Zo hoef ik niet op het laatste moment nog opzoek naar een, vaak duurder, kado.

Zo hadden we gister een kraambezoek en een verjaardag.
Voor de verjaardag had ik al een tijdje geleden een koekblik weggelegd. Deze had ik zelf ergens bijgekregen en ik weet dat de jarige blikken verzameld. Bij de hema nog 2 pakken koekjes gekocht (aanbieding 2 voor € 2,50) en die pasten precies in het blik. Ze leken er echt voor gemaakt te zijn. Dus voor € 2,50 had ik een cadeautje, waar de jarige heel blij mee was.

Voor het kraambezoek had ik in de opruiming bij de hema/kruidvat al 2  leuke rompertjes, broekje, t-shirtje en speelgoedje gekocht. Denk dat alles bij elkaar zo'n € 10,-- heeft gekost. Maar zag er een stuk duurder uit.

Ik vind het gaat er ook niet altijd om wat je iemand geeft, maar dat je laat zien dat je aandacht aan het kado hebt besteed. Zo probeer ik wel altijd iets te zoeken wat echt bij de persoon past en het leuk in te pakken.

Kopen jullie ook kado's in het voren?

1 opmerking:

  1. Ik bedenk vaak allerlei leuke dingen om er een soort pakketje van te maken. Echt persoonlijk en het word vaak erg leuk gevonden. Maar doordat ik ook zo'n soort doos heb staan, heb ik vaak voor heel weinig een erg leuk kado.

    BeantwoordenVerwijderen